Happy thoughts en een dansje

(Pata Pata, Miriam Makeba)

Ik heb wat vrolijkheid nodig deze ochtend. Straks mag ik opnieuw naar dokter Erwt. Om de Breath Hold techniek te gaan uitproberen en om kennis te maken met het straalmachien.

Toen ik een paar weken geleden de brochures van dokter Erwt heb gekregen was ik nog helemaal onder de indruk van zijn totaal ongepaste toelichting bij de hormoontherapie. Waarop ik de brochures bij thuiskomst perfect uit het zicht heb opgeborgen. Ik meen mij te herinneren dat hij voorstelde om ze eens door te nemen. Ik heb er nog steeds geen zin in. We zien wel wat er komt. Zo moeilijk kan het allemaal niet zijn. Adem inhouden en uitademen op commando. Dat kan ik nog wel…

Mijn gebrekkig oriëntatie vermogen indachtig wordt het vinden van de weg in dit voor mij nieuwe ziekenhuis nog de grootste hindernis van de dag. Ik zal maar vroeg genoeg vertrekken…

Vrolijkheid dus, effe denken… Och, genoeg leuke dingen om mij te herinneren na deze bijzondere feestdagen. Veel gewandeld, lekker gegeten en volledig corona proof heel wat toffe mensen gezien en gesproken. Check, daar is de smile al.

Nu nog een dansje placeren op een zot nummer en ik ben er klaar voor.


 

Reacties

Populaire posts van deze blog